Sunday, November 09, 2008

Makan malam

Semalam, lepas mancing, semua kepenatan. Jadi untuk menghilangkan rasa penat, kitaorang telah membuat aktiviti memasak ikan trout, main gitar, menyanyi dan main PS2 beramai ramai. Memang seronok, sekali sekala dapat berkumpul.

Masing masing menunggu giliran nak rasa asam pedas ikan trout.

Kekenyangan, lepas makan..

Asam pedas ikan trout

Ikan trout 3 rasa

Trout 3 rasa

3 comments:

jep said...

waahh.. resepi rasmi ko ni. masak asam. cuma aku x sempat rasa 3 rasa ko lg. so xde kari la mlm tu? ;))

aku tgk echidna tu sebijik mcm tenggiling. cuma bezanya echidna tu ada duri2 mcm landak lak. hybrid ke apa? hahah..rasanya tenggiling pun beranak.

murni said...

ha aa la kamil..ko mmg skee msk asam pedaskan..leh la ajar aku..hehe..tak ponah den torai lg ni..hehe

ape yg sama di antara ko di aussie dgn aku di US ini adalah kicap atas meja tu...aku guna kicap tu gaks!hahaha

Kamil L said...

Jep-hehe..memang kegemaran nie, tapi yang nie bukan aku yang masak, kawan aku yang masak :) aku makan je malam tue..hehe.... tenggiling tue mamalia kan, tue yang beranak...yang echidna nie bertelur..tue yang pelik..huhu... aku rasa camtu gak lah, orang zaman dulu kacukkan tenggiling dan landak, pastue jadi echidna..hehe...

Murni- bleh, no prob, bleh ajar, tapi masalahnya nanti, nak cari bahan mentah, mungkin susah nak dapat kan..huhu.. Kat sini budak2 nie bawa bahan2 tue dari malaysia (daun2 yang dah dikeringkan, supaya tahan lama).. :) Wah..kicap sama rupanya yer..hehe

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio