Monday, November 17, 2008

Bruny Island Neck Game Reserve

Nie antara tempat yang aku singgah masa kat pulau nie..

Memang cantik, tapi sayang tak boleh nak mandi, sejuk bangat... Tapi aku heran, ada lah gak mat salleh yang surfing kat sini..dah lah sejuk...kulit apa ntah diaorg tue...huhu


Nie laut yang hanya dipisahkan oleh dataran yang sempit...

Bagi aku, inilah kali pertama aku tengok dua laut yang terhalang oleh dataran... Memang mengangumkan...SUBHANALLAH...




Ini adalah video yang aku rekod masa kat sini :)

2 comments:

Sy Fazidawaty said...

huhu..bestnya...stroll over d beach tp x panas..x cam pantei tjg kembang..jalan kejap jak dah sun burn..hehe!

Kamil L said...

hehe...tp mun sejuk gilak pun, sik larat juak..huhu..
wah..tanjung kembang...dah berapa tahun dah kamek sik ge sio..camne jak dah ruponyo kan..huhu

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio