Sunday, November 02, 2008

Halloween


Aku malas nak ge, tp kena paksa ge gak..Jd aku ge lah kejap tunjuk muka... Tak lama gak aku kat sana, sb aku tak larat nak layan budak2 nie yang dah kepala pusing... Jd bila semua dah layan kepala masing2, aku terus blah cepat2.. Baik aku tdr kat umah jer...Tgk anime :)

7 comments:

jep said...

ehh... dlm gmbr tu mcm ada yg pakai sari lak?.. aduss..

ada bdk dtg untuk trick-or-treating kat umah.. br diorg naik tangga.. aku dah halau :))

kamil said...

haha...sari tue kira kostum gak jep..tue kawan baik rauhan kat KKUSTEM tue..aku sebelum tue ingat nak pakai kain pelikat je..tp cam tak baik plak..haha..

ko halau budak2 tue..haha..kesian diaorg..hehe..

sean said...

wow~~

rauhunt said...

Jep nampak berminat dengan gadir misteri tu :P

jep said...

minat la. rare species.. u hardly find one in bintulu. btul tak mil?

kamil said...

haha...betul tue,jarang jumpa kat bintulu..hehe.. Tp jep, aku rasa sukar bg rauhan nak lepaskan, sb kat terengganu kelantan pun susah jumpa..haha

kamil said...

sean-wowwww :)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio