Friday, November 07, 2008

Aku dah takde idea dah.........

Aku malas dah...
malas nak buat lab work ini..
dah minggu keempat aku buat, tapi masih belum berjaya..
ntah..apa masalah...
supervisor aku suruh ulang jer..
minggu depan aku tak nak ulang dah...
aku nak dia bg method baru kat aku..
atu pun alternatif lain untuk aku...
kalo sama je...
confirm, aku tak nak buat dah...


Aku rasa sebab aku tambah benda nie dalam makanan, tue yang tak leh nak digest..

Benda yg aku guna untuk digest......

Suhu pun dah 100-110 darjah celcius, tapi tak jalan gak.. :(

Nielah hasil akhir, yang sepatutnya takde mendakan langsung, tapi ada mendakkan plak, maksudnya belum berjaya lagi lah nie...arhhghh..malas dah aku..nie minggu ke berapa dah aku buat..tapi masih sama je..

2 comments:

oon said...

mek rasa mmg ktk engkah cellulose, ya sik digest, mun kitak perlu juak engkah cellulose ya coba tambah enzim, cellulase.

Kamil L said...

Ya lah kan, kamek pun rasa sebab cellulose tok...tapi memang dalam diet kenak engkah cellulose, ya lah mek pening palak tok..huhu...
ok..thank you shah..kelak kamek cuba check ngan supervisor mek, bleh sik tambah enzim...

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio