Monday, November 17, 2008

Kelaparan....

Balik dari rumah api, perut aku tetiba plak kelaparan...satu keje plak..nak cari tempat makan, jadi terpaksalah rujuk peta... ada kedai makan, tapi lam 30km... Nak tak nak, pergi lah jugak.. Ada satu je kedai makan yang berjaya dikesan.. Jadi aku pergilah makan kat kedai yang satu tue sb dah takde pilihan yang lain... Tapi sodihnyer, hanya salad jer yang halal kat kedai tue... "wah..aku tak nak makan sayur"..dalam hati aku ler.... Tapi perut dah lapar, nak tak nak, aku terpaksalah jugak order salad with salmon..

wah..dah lah sayur, harga mahal giler... salad nie jer harga AUD16. Nak wat camne, dah kedai nie jer yang satu ada dan salad nie jer halal...makan n bayar jer lah..huhu

5 comments:

Sy Fazidawaty said...

gosh..never tink of eatin dat kinda thing..pity u..makan jak la owh.. =)

lea said...

sian makan salad jak.sik apa leh jaga badan.sik gemuk sik kursus.maintain.....

Kamil L said...

sy fazidawaty-ya lah kan...rasa makan ulam jak..huhu..ulam mantak sik bersambal..huhu...

Lea-hehe...dah terlampau kurus dah lea..nak gemuk juak..huhu..Gemuk, cita2 yang tak pernak tercapai..huhu

mimi said...

telan jeeee...hihihi

Kamil L said...

mimi-tue ler mimi, terpaksa lah telan..huhu....

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio