Monday, October 20, 2008

Holloween

Sejarah holloween asalnya dari benua amerika, tetapi pada masa sekarang, holloween telah disambut oleh kebanyakkan negara di eropah termasuklah Australia. Minggu depan, 31 oct adalah sambutan hari holloween bagi sesetengah tempat di Australia (tak semua tempat di Australia sambut Holloween). Di Uni of Tasmania, mereka dah start buat perbincangan mengenai custume party utk holloween. Petang tadi Victoria, seorang pelajar MSc kat sini jumpa aku dan tanya adakah aku dah sedia baju untuk sambut hari holloween minggu depan. Sebab dia nie kira pengarah program lah. Diaorang akan buat costume party. Sudah..nie kali ke berapa dah dia tanya kat aku,banyak kali dah kot. Aku tanya dia, wajib ke pergi? dia kata tak wajib, tapi kena pergi gak (dalam hati aku, kalo camtu, baik kata wajib). Adus, aku nak pakai apa nie? takkan pakai baju superman kot..argh..tidak2.... erm..pakai baju cam cik pon....pelik plak nanti..naruto?takde baju naruto plak..argh..pening2...aku pakai macam ninja pun ok gak (guna kain pelikat tutup muka)..huhu... ntahlah..tengoklah di hari kejadian, camne nanti..

2 comments:

Anonymous said...

pakai je baju melayu kuning terang & seluar corak ular sawa ko tu (mcm kat upmt dulu...) scary wooo! :))

Kamil L said...

haha..tue ler...aku tak bawa plak..kalo aku bawa, dah ok dah..hehe

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio