Thursday, October 02, 2008

Akaun baru :)

Aku tak tau dah nie akaun yg keberapa aku buat, mungkin yang ke empat dah.. Yg sebelum nie, semua aku dah lupa password..address aku ingat lagi, tp password aku lupa dah.. Jd terpaksalah aku buat akaun yang baru..hehe... Untuk pengetahuan semua, segala yang aku post kat sini adalah sama isi kandungan dengan blog aku d friendster. Just blog kat friendster tue, hanya org yg add aku je yang boleh buka. Tapi kat sini, semua kawan2 termasuk yang takde friendster boleh buka :) Tambahan bleh link ngan blog2 yg lain (Jep, 2008).. hehe... Harapan aku agar blog yang nie akan lasting sampai bila2.. Kali nie aku buat address n password sama ngan email aku. Jd kemungkinan besar aku takkan lupa dah password blogs ini... Sempena ngan hari Raya Aidilfitri 2008, aku ucapkan selamat hari raya pada kedua ibubapa yg berada d Saratok, saudara-saudara, dan pada semua sahabat dan kawan kawan yang mngenali diri aku.. Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

2 comments:

jamaljafri said...

salam, sejak banyak blog ni tada la sun yi sangat kot. kurang la skit tido. kelas kena la masuk. tada cuti semester ke? hehehe

Kamil L said...

takdok cuti semester lah abg jamal.. haha..ada blog nie..bolehlah start mengarut sikit... eh..bila nak masuk cerita chicken king plak..hahaha

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio