Wednesday, December 17, 2008

Susahnyer nak tidur...

Skrg musim panas kat sini. Aku suka musim panas, tak lah terlalu sejuk. Purata suhu kat sini kalo siang, 20 darjah dan malam lam 10 darjah. Jadi kira best sangat, sb tak lah sesejuk musim yg lain..

Tapi apa yang aku kurang suka, siang panjang sangat berbanding malam. Skrg waktu Isyak kol 10.43mlm, subuh plak kol 3.23pg. Kejap jer malam :((

p/s: Aku selalu ingat lagu SEPOHON KAYU nyanyian JEP (http://sayakini.blogspot.com) Lagu tema untuk gerakkan aku n Roy bangun subuh (bilik ann 221, UPMT/KUT/KUSTEM/UMT)

6 comments:

jep said...

ni penyakit berzaman ko ni mil. hahah. dr zmn undergrad lg aku perasan ko mmg suka tido lmbt. aku nyanyi sepohon kayu tu skali je wei.. smpai skrg lak ko ingat.. hahaha

Kamil L said...

Jep-hehe...betul ke skali je? Rasa macam banyak kali je..haha...tapi masih terngiang2 kat telinga aku bila masuk time subuh..haha...

hehe..tak leh ubah lah penyakit tak leh tdr awal..pastue bgn lewat...hehe.. eh..ko ingat tak subjek Kejuruteraan Akuakultur, kelas kol 7pg... Ko sorang je ISTIQAMAH ge kelas tue..he.he..

jep said...

seingat aku sekali jek mil. kalo byk kali tu.. mgkn Jep lain kot. hahah. Kejut. Akua.? ahaks.. nostalgia, feveret subjek.. kalo la aku ada semangat yg sama mcm tu skrg ni... :|

Sy Fazidawaty said...

cnun musim panas..kat ctuk musim ujan..hehe!ari2 ujan.. =)feeling jak la ujan yo salji owh..

Kamil L said...

Jep-hehe..wlpun skali, sampai skrg aku ngan an tak leh lupa.hehe....kenangan2.. :) a.a...aku rasa pensyarah kat sana kena buat kelas kol 7pg gak lah jep, baru kembali semangat Kejut Akua tue :D

Sy Fazidawaty-wah..best eh ujan...ujanlah time paling best nak tdr... Kenak o.o..mun ujan, mata pun ngantok... mungkin sebab bunyi ujan leh menyebabkan org rasa ngantok kali kan... :)

Sy Fazidawaty said...

what?weird hypothesis u hv there..but im gonna try to do a research on it.. =)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio