Friday, December 12, 2008

Jalan jalan kat Launnie

Kadang kadang, bila terlalu banyak keja, aku pun banyak gak berjalan.. Ambik angin, cuba lupakan keja yang bertimbun.. Tapi apa yang menarik mengenai Launceston nie, bandar nya banyak tempat berehat. Tapi bukan lah kedai2 ataupun tempat shopping, tapi alam semulajadi yang masih lagi hijau dan suasana yang tenang. Sebab tue kalau kawan aku tanya, apa yang menarik kat Launceston, aku akan bgtau diaorg, takde apa yang menarik, hanya suasana semulajadi yang cantik dan tenang jer... Ni gambar kat Tamar Valley... Sungai nie memanjang sampai ke sebelah umah aku.. Tapi bila dah kat umah aku, sungai memang lebar, tapi air cetek masa musim panas... Kekadang boleh nampak dasar kat tengah sungai..

Nie gambar yang aku ambik dari atas bukit.. Kira anjung tinjau lah :)

Memang keadaan kat sini sunyi, kekadang kawan2 aku selalu lah pergi berkhemah dalam hutan. Aku belum pernah lagi berkhemah setakat ini. Tak larat aku nak berkhemah kat sini, sebab kalo malam hari di musim panas pun suhu bawah 10 darjah. Bayangkan kalo bukan musim panas, kalo malam, mau beku dalam khemah..

hehe..saje nak ambik gambar aku sendiri... :)

5 comments:

kiki said...

best eh, bila jak nak pergi sinun..

Kamil L said...

kiki- Kelak mun ada rezeki, INSYAALLAH, kelak sampei kitak kat situk :)

juri_hakim said...

cantik gambar,,letak la lam fc deng...hehehhehe

Sy Fazidawaty said...

best eh..mok g cnun juak... =)

Kamil L said...

juri_hakim- ok..kelak mun ada kesempatan, kelak mil letak kat fcb k deng..eh.terdeng plak, jeles A**M kelak..hehe

Sy Fazidawaty- jom, ge, kelak ngambik kat airport :)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio