Saturday, December 20, 2008

Aktiviti masa boring...

Nie untuk kasi cantik :)

Aku guna mee ini..Kalo takde, leh guna me mamee, me manggie pun bleh (sebab aku pernah cuba)- letak 100gram jer..

Cooking Chocolate 200 gram.

Masukkan mee dalam mangkuk..

Masukkan sesudu peanut butter

Masukkan coklat tadi

Masukkan lam microwave dalam 1-2 minit (jangan lama sangat..

Dah cair, gaulkan...

Masukkan dalam bekas...

Letaklah hiasan sikit...kasi warna2..pastue masukkan lam peti sejuk lam 1/2 jam..dah keras, bleh lah makan :)

9 comments:

Sy Fazidawaty said...

waaa..best eh!mok juak!simple but nice! =) yummy!

Kamil L said...

Sy Fazidawaty- hehe....nyaman sebab ada coklat..mun mee jak, mesti sik nyaman..hehe

Button said...

cutenye kamil!! i like..hehehhehe

Kamil L said...

Button-bena... tq deng ;) eh..ter deng plak..hehehe... JK jgn salah faham lak k :p

oon said...

aii kreatif juak ktk mil oo. mok cuba juak la hehe

oon said...

aii kreatif juak ktk mil oo. mok cuba juak la hehe

Kamil L said...

hehe..oon, cuba kelak k...
kelak mun dah terer, balit bintulu, kita kongsi bukak bisnes molah roti dan kuih :)

pinkbutton said...

hehehheh JK tak kesah kongsi kan!! hehehhe. cute nye mil!! ade lg yg senang senang?? nk buat jugak.
aktiviti di kala otak menggila :p

Kamil L said...

pinkbutton- mee tue boleh gantikan dengan biskut atau apa2 yg keras :) Kalo ada lg yg simpel2, nanti saya uploadkan :D

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio