Wednesday, December 03, 2008

Petrol....turun lagi....

Semalam aku isi minyak petrol kat sini dan yang menarik, harga petrol turun lagi...
Kira baguslah untuk student macam aku yang tak keja nie..hehe...
Jadi bolehlah aku isi penuh2 keta aku ngan petrol pas nie :)
Sebelum nie harga petrol kat sini $1.49/L.
Ini dikategorikan masih murah kerana sebelum ini, harga petrol kat sini lebih mahal.
Tapi semalam, harga petrol turun lagi ke $1.19/L.
Wah....30 sen tue turun harga...
Banyak tue :)
Tapi kalo aku beli barang kat supermarket terpilih kat sini, aku akan dapat lagi diskaun 4 sen/L untuk petrol...
Ini sudah bagus...
Jadi pas nie, makin jauh lah perjalanan pas nie dan makin slalulah aku ge mancing pas nie :)

4 comments:

juri said...

panjang langkahhhh ekkk...dah tu bila nak mai sitok?hehhehehehe

Kamil L said...

Juri-hehe..wokey..tunggu kadar tukaran duit NZ jatuh, baru pergi :)
Tambahan pun kamek maok nunggu A**M ge dolok, pas ya baruk kamek :p Sik boleh langkah bendul jk :p

juri said...

KOYA

Kamil L said...

hehe..juri nie, selalu tersalah faham ngan mil.. padah ngan A**M baruk tauk :p

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio