Wednesday, March 11, 2009

RAM 512

Apa kamil, ko masih guna RAM 512? ni RAm zaman perang Jepun...
Mesti lebih lambat dari siput sedut....
wah....hampeh jer kutuk aku...
ceh...housemate aku cakap sambil menyebabkan telinga aku berdesing...huhu...
Jadi aku tanya lah ngan dia, berapa RAM yang sesuai nga laptop aku (aku buat2 lah yg aku nie buta IT)
Dia bgtau, lam 2gb tue oklah...
erm..kalo gitu, ko carilah aku RAM 2gb, kalo murah n kalo duit aku cukup, aku beli...
errr...Kamil, aku ada RAM 2gb, aku jual kat ko 55 Dollar...
Ceh..patutlah kutuk RAM512 kat laptop aku, rupanya ada udang di sebalik mee indo mie...
Disebabkan murah, aku pun belilah dari dia...
sb RAM 1gb biasanya harga lam 130 dollar...
jadi dapat 2gb lam 55dollar, tue kira baik dah...
Sebenarnya RAM 2gb tue dia baru beli lam sebulan lebih..
Pastue kawan dia bg kat dia RAM 4gb, tue yang dia jual kat aku...
jadi oklah, kasi laptop aku laju sikit :)

5 comments:

SyFazidawaty said...

waaaa....laju dah laptop ktk nektuk owh..1/2 aeroplane speed..hee! =)

Kuzak said...

Buat-buat buta IT?

Ye Ke?

yarn said...

yer dehhh...kmk la gik makey RAM ala2 siput sedut tuk..wakaka.. siput sedut pun siput sedut la, janji kejo siap jak tuk...hehe~~~

wanie86 said...

haha...lwk2.adeh2.ingt sy sorg je bute IT,ade org lg bite rp nye
muahaha...adeh2

Kamil L said...

SyFazidawaty-huhu..ntahlah, mek rasa sik jauh gilak lah beza nya..huhu...

Kuzak-haha..tapi betullah kuzak, bdk2 oz nie slalu pandang rendah kat kita lah, ingat kita nie buta IT...geram gak aku....,

Yarn-hehe..betul ya, janji kejo siap :D

Wanie-bukan buta, tapi buat2 buta :p

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio