Thursday, April 02, 2009

Besar sungguh....



Terkejut sangat2 aku tgk.. marilah sama2 tgk supaya sama2 terkejut...sapa2 yg lemah semangat, JANGAN TENGOK k :)

8 comments:

SyFazidawaty said...

aiee ehh..nasib bait xdo sakit jantung..siyesli,mek tkejut..ahakz!btw, i like snake very2 much!hee! =)

Kamil L said...

hehe...kamek pun terkejut juak..jadi sama2 lah kita terkejut :p benar kitak suko ular? huhu..kamek paling sik suko ngan ular..huhu....

erolnukman said...

woo...tkejut gila aku nggr video ya..
aih?ktk 2 pun suka ular?wawawa..aku pun sama.bini aku slalu marah bila aku tangkap ular mbak pulang ke rumah.hahaha...
tp aku takut dengan mentadak..hehehehe

Jep said...

shoootttttttttt!!!!!!!!!!!!

Kamil L said...

erolnukman-o.o..kitak minat ngan ular... adolah kitak nginang ular kat umah? kamek nangga kenek tok banyak urang nginang ular lam akuarium kat umah... tapi mun kamek, confrm mek sik akan nginang ular. mun binatang lain, ok, jgn ular jak..huhuhu... mentadak? mentadak ya samo juak lah cam belalang kan :)

Jep-errrrrrrrrrrrr..naper jep? ko terkejut ke? hehehehe

tolaughoftenandmuch said...

tiba-tiba saja saya mahu mengetawakan diri sendiri kerana walaupun menonton video dari celah-celah kesepuluh jari ini masih juga terjerit sedikit. ha ha ha ha.

wanie86 said...

vid pe en kamil???npe sy x dpt tgk ni???huhu

Kamil L said...

tolaughoftenandmuch-hehe...samalah kita, saya pun terkejut..haha... nasib tak lemah semangat :)

wanie86-er..rasanya kat IPT skrg, youtube dah diharamkan..nak wat camne, kalo nak tgk, kena ge cc lah, tak leg tgk kat upmkb :p

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio