Wednesday, June 15, 2011

Biar betul

Sangatlah kelakar... Sakit usus aku sebab gelak tgk video ini..hahaha

5 comments:

erolnukman said...

kahkahkahkah....celaka!! aku leput2 tetak nanggar video tok..sakit perut..adoiyaiii...hahaha...nang gila babi lawak..semua lawak.dak geng2 nya belakang ya jaik akal.lalu lari sik madah2 gik...hahaha

wa khairul onggon said...

muahahaha... leput ku tetak nangga bideo ya.. adoheh.. Sengan ya jak duhal bom ya gugok kekeke..

Kamil L said...

erol n khairul -hahaha..kamek pun, aso nak terburai perut embak tetak..yg sik tahan eh, member2 kat belakang ya lari ninggai sidak duak depan ya..hahaha...

Muallim Adham said...

hehe sgt kelakar.. dulu dalam kadet, saya pernah menggunakan mortar 80mm ni dlm latihan di Asahan. tp tu mungkin kurangnya cas pada belakang mortar atau tdk berketuk dgn baik hehe

Kamil L said...

o.o...baru tau kenapa ianya boleh berlaku..ingatkan mortar nie rosak..seronoknya dapat masuk kadet..saya dari dulu bercita2 nak masuk wataniah, tp masih belum ada peluang.. :(

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio