Sunday, August 15, 2010

Bazaar Ramadan

Tahun nie, ramadhan di Launceston bermula pd hari Khamis, berbeza dengan Malaysia, di mana puasa bermula hari Rabu. Rasa macam baru semalam je raya, skrg dah puasa balik. Memang tak terasa, setahun berlalu dengan cepat. Ini aadalah ramadhan ke 4 aku di bumi Launceston. Tahun nie, dengan inesitif dari kelab pelajar Malaysia di sini, bazaar ramadhan telah menjadi kenyataan. Bazaar ramadhan di bumi Launceston.. memang meriah. Ini adalah antara gambar yang sempat aku rakam.. :)




4 comments:

erolnukman said...

wahhh...ada bazar juak..tang best jak upa puasa dlm keadaan sejuk2 kedak ya..hehehe

Kuzak said...

Meriahnye...

kal jis (im not carl zeiss) said...

Best eh.. posa + sejok = heaven eh... hehehe...

Kamil L said...

Erolnukman-hehe..yo lah eh, bazaar ramadhan musim sejuk..yg sik best eh, bazaar musim sejuk, sb sik tahan sejuk..huhuhu..

Kuzak-memang meriah :p

Kal Jis -hehehehe...bena ya, sik rasa lapar pun :)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio