Tuesday, July 21, 2009

Giant Catfish

3 comments:

Jep said...

Pangasianodon gigas.

Mil, satu hari kita kena melobi Zeb Hogan & NatGeo ni utk dtg Sarawak. hehehhe...

*wink wink* said...

giant catfish..kat tmn lily ado..hee!=)

Kamil L said...

jep-yup, itu semestinya...tp aku rasa kat sarawak, ikan dah takde lah.. aku rasa kerajaan patut control hasil tangkapan dan wujudkan lesen untuk fishing.. pastue, bagi hukuman yang paling berat bg org yang ditangkap meracun ikan kat sungai (aku rasa d sarawak, racun adalah penyumbang utama kepupusan ikan di sungai2 d sarawak)... AKu tak faham kenapa org2 swk suka sangat guna racun utk tangkap ikan.,.. diaorg tak tau ke ikan tue bahaya utk dimakan (memanglah diorg tak kesah, sb ikan utk djual)... racun memang tdk membunuh ikan besar, tapi banyak mebunuh anak2 ikan dan udang.. masalah betul kan...

Win wink- bena kah? maok mek ge taman lily pas tok, ngail kat siyo..hehe

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio