Tuesday, September 15, 2009

Balik Kampung :)

Dah dua minggu aku tak buka aku nyer blog.. Sekarang nie tengah ambik peluang bercuti setelah 2 tahun tak balik bercuti.. dah hampir 2 minggu aku kat malaysia... Tapi cuti kali nie tak lah lama sangat, hanya sebulan. Tapi kira oklah kan, setelah 2 tahun, akhirnya dapat gak aku bercuti.. Kepada semua sahabat, selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin :)

17 comments:

yarn said...

wahhhhh!!! sik rayo d perantauan la tahun tuk... ;) yeaaa...samo2 sik jd peranto tahun tuk...hehe... eh, do pulang saratok ka???

erolnukman said...

Selamat Hari Rayo pok....

khairul onggon said...

Salam Kamil.. selamat hari raya aidil fitri.. maap zahir dan batin.. maaf mun sepanjang kmk berblog ada trsalah taipkah apa... :)

Selamat bercuti balit kampung :)

*wink wink* said...

wah..rindok ati dtg sratok dolok gik dr mek 2 kak yarn owhh...btw,have a great time then!see u later.. =)

misz_atiey said...

samat ri rayo!!rindok ati dah balit kmpg..kim slm ngn adik tak atiey latip lak aa..:)

miss oren said...

selamat pulang perantau

oon said...

ngegehhhhhhhhhh

Kamil said...

Yarn-aok yarn, dah ado d saratok dah kenek tok...tahun tok sik jd perantau dah yarn :p

Erolnukman-Selamat hari raya juak kat kitak n family :)

Khairul-tq :) samalalah ngan juak ngan kamek...kamek pun maok minta maaf juak mun ada tersalah bahasa...slamat hari raya kat kitak :)

wink wink-yo lah kan..rindok sa atie setelah lamak sik balit :) aok eh..sik sabar juak maok makan cupcake tok eh :p

Miz Oren-terima kasih :)

Oon-hehe..mek baruk balit dari kuching smlm... teringat kat kitak masa jalan2 kat kuching...sik pa kelak tahun depan giliran kitak gik :) JK memang beraya kat kuching tahun depan (opss..tetiba plak nama JK masuk..hehe)

kamil said...

Misz_atiey-ya lah kan...rindok sa ati dapat balit :) INSYAALLAH, kelak mek sampaikan :)

chea_u said...

Ada kat Malaysia rupanya kawanku ini... Kamil... Selamat Hari Raya my dear friend.. Beraya kat Saratok lah yerk??? Selamat semuanya :0)

kamil said...

Ayu-thanks ayu...
a.a..ada kat saratok :) selamat hari raya gak Ayu :)

Matthew said...

Selamat pulang ke Malaysia dan Selamat Hari Raya Aidilfitri! :)

Jep said...

selaamt hari raya, maaf zahir batin!

uwaa.... seronok wei dpt blk tu. buat kek lapis ka? hehe

aku buat rekod tahun ni, sbb buat rendang daging & bakar biskut raya :D

Cikgu Adham said...

slm..
waw balik kg wo heh heh eh.. tahniah la.. slmt hr raya..

Natrah &Helmi said...

kamil, selamat hari raya maaf zahir batin ya...adeh..jelesssssssssssss nihhhhh

Kamil L said...

Matthew-terima kasih :)

Jep-Selamat hari raya gak Jep... aku tak wat kuih, tp buat lemang je tahun nie :) wow..ko makin maju lah dalam bidang masak memasak skrg..hehe

Cikgu Adham-a.a..balik kampun arie tue :) selamat hari raya gak cikgu :)

Natrah-Selamat hari Raya gak natrah n Helmi..Nanti tahun depan, giliran korang plak balik k :)

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio