Sunday, October 14, 2012

Akuarium

Ini gambar gambar ikan yang ada dalam akuarium aku. Saiz akuarium nie 4 kaki...dan aku letak banyak spesies ikan yang berbeza..hehe.. walaupun aku tau sesetengah spesies ikan nie tak sesuai diletakkan bersama..Melalui pemerhatian aku, minggu pertama memang berlaku persaingan antara beberapa spesies ikan untuk dapatkan kawasan masing masing. Selepas itu nampaknya semua dah kembali ok..takde lah agresif seperti mula2 dulu :) 








4 comments:

shaiful zaidi said...

Cantik...

shaiful zaidi said...

Cantik...

Cik Misstree said...

As-Salam;

Gambar yang cantik. Saya agak, ikan-ikan tu semakin menyedari bahawa mereka tidak perlu bersaing untuk mendapat kawasan masing-masing dalam ruang yang sedia sempit. :)

Kamil L said...

Shaiful- Thanks :)

Cik Misstree - hehe..saya pun rasa begitu juga :)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio