Friday, December 24, 2010

Gambar kawan2 konvo

Minggu lepas sekali lagi aku ditugaskan ambik gambar kawan kawan yang konvo. Banyak kali dah ambil gambar bebudak konvo kat sini. Bila lah plak masa aku nak tiba nie..huhuhu... Ini adalah antara gambar yang aku ambik arie tue.. :) Tak lah cantik, sekadar yang aku boleh ambik sebagai jurugambar yg baru belajar. Terfikir aku masa ambik gambar nie.. Kalo lah "Kaljis onggon" (http://www.onggon.com) dan "Erolnukman" (http://erolnukman.blogspot.com) yang ambik gambar nie, mesti lagi cantik.. :-)

















5 comments:

wa kaljis said...

Salam Kamil.. kmk pun sik pandei ambik gambar kedak tuk.. Mun erolnukman, rudy, nonofara, syuk boknya sidak ya.. Niway, gambar yg ktk ambik pun kacak juak..

CT said...

slm...congrats ya...jom masuk blog kita..ngeee

EzzEddin said...

nice pixca

Kamil L said...

wa kaljis- kmk msh belajar juak..kamek tuk nang lambat gilak nangkat apo yg diajar urang..huhu..

Ct-Saya blm graduate lg, nie gambar kawan2 ..hehe.. thanks kerna sudi melawat blog saya :)

Ez- thanks :)

Ein Auzai'y said...

tahniah di ucapkan dari ampang, malaysia.....seronok jer tengok...

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio