Saturday, May 01, 2010

Bagi yang lahir tahun 80 an

Aku percaya masa dulu korang mesti pernah tgk cite nie kat RTM... Teringat masa2 kecil dulu bila tgk kartun nie.. wlpun disiarkan di RTM tiap2 hari pun, masih tak jemu tgk..mungkin sb masa budak2, dengar jer kartun, mesti tak kan lepaskan peluang nak tgk wlpun dah berkali2 tgk.. Takde erti bosan..hehe..









5 comments:

erolnukman said...

ehehehe...nostalgia katon ya.wpun sik skacak upin&ipin katon nya tp best!
dialog boyak ya..."MAKAN???" hahaha..

Monalea said...

ah.ingat. cerita pendek....kecik lagi time tu..

Kamil L said...

Erolnukman..ya lah kan, tangga berkali2 pun sik akan boring :)

Monalea-a.a..kartun lamak kan.. dah sik ada dah kat tv kan.. nampak simple jak, tp best :)

Kong said...

haha... oit ada pulak dalam youtube ah... i really like the story lah... masa tu masih ada TVPendidikan...lol
sekarang ni bebudak mana dapat tengok pengajaran melalui kartun ni lagi...paling koman pun Usop sonto...cett!

Kamil L said...

hahaha..samalah nga I pok..bila tgk balik, terkenang kesah lama...bila ada jer kartun nie dalam tv, terus berlari nak tgk :) kenangan2 :)

Pukul berapa jam sekarang???

Music Radio